3 martie 2012

Saracie la Vaslui !

Vasluienii , saraci si bolnavi asteapta si doua luni pentru asi face analizele gratuite .Bugetul alocat în acest an laboratoarelor este mai mic cu 15%, iar cei care nu se mai încadrează în plafon, sunt nevoiți să scoată bani din buzunar. Facerea analizelor medicale au devenit un sport pentru omuletii din judetul Vaslui .“Sunt programată de o lună și asta pentru că au spus că nu prea sunt fonduri. Eu nu am bani să plătesc pentru analize și, chiar dacă sunt bolnavă, sunt nevoită să aștept. Sunt aproape zece analize de făcut. Este grav ce se întâmplă cu noi” sunt spusele unei femei bolnave . Oamenii din Vaslui asteapta in jur de o luna doua pentur asi face analize gratuite doar pentru ca nu sunt fonduri . Un alt locuitor bolnav din Vaslui mai spune ca “Sunt scumpe, cred că ajungea și peste un milion. Eu am o pensie de 300 de lei, de unde să dau bani pentru analize? Cu ce îmi mai cumpăr medicamente sau hrană? Și așa mă descurc foarte greu” .

“Celor 13 laboratoare de analize medicale cu care CJAS Vaslui este în contract li s-au alocat 134.000 de lei, cu 15% mai puțin față de aceeași perioadă a anului anterior”, a declarat, Mihaela Chitariu, directorul adjunct al CJAS Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fara injuraturi si fara atac la persoana ! Multumesc !