18 aprilie 2012

Adio Paste !

Salut cititori, nu am mai scris de mult pentru ca si bloggeri au vacanta de Paste. Nu stateam asa bine nici inainte cu vizitatorii, dar aveam ceva mai multicei decat am acum. De acum incolo acest blog va fi intr-o continua evolutie, postarile vor fi mult mai multe si mai bune din punct de vedere calitativ.
De Paste am stat numai in casa cu familia, pentru ca am avut rubeola (cum am scris si in articolul ASTA), dar totusi nu a fost asa naspa. Nu am putut merge la Inviere, nu am putut sa ma duc la un gratar sau la un suc cu prietenii. Acum e mai bine, acele bubite urate au disparut, deci nu mai am nici un fel de mancarime. In acest moment am doar niste ganglioni pe la gat si atata tot, asta-i rubeola.

Zilele astea o sa ma mut pe domeniu proriu, deci sper sa fiti alaturi de mine. O zi minunata si ramaneti aproape !

Un comentariu:

Fara injuraturi si fara atac la persoana ! Multumesc !