14 aprilie 2012

Rubeola

Salut tuturor, am revenit cu o noua postare dupa o pauza ceva mai lunga. Scuza absentei mele este simpla: am mai multe proiecte online si nu prea am avut timp de acest blog. Acum sa trecem la subiectul despre care o sa discutam astazi.

Ieri pe la amiaza am fost la fotbal, am jucat ceva timp si apoi am plecat la magazin cu niste baieti sa bem si noi un suc dupa fotbal. Toate bune si frumoase pana cand un prieten observa ca am niste bubite in zona gatului. Initial am crezut ca e doar o gluma, dar cand am fost sa ma uit intr-o oglinda, am vazut ca nu ma mintise. Am ramas dezamagit, tocmai acum, in preajma Sarbatorilor Pascale sa am rubeola?

De ieri stau izolat in casa, stiu ca a trecut doar o zi, dar deja m-am plictisit. Vroiam sa ma duc si eu la Inviere, sa mai joc si eu un fotbal cu prietenii, sa ma mai distrez ca de asta se numeste vacanta, dar de unde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fara injuraturi si fara atac la persoana ! Multumesc !