18 aprilie 2012

Blogger vs. Wordpress

O batalie destul de disputata in blogosfera romaneasca este aceea a platformelor pentru bloguri. Eu folosesc Blogger, dar am folosit si Wordpress-ul o perioada si chiar nu mi-a placut deloc. Ambele sunt usor de folosit si chiar nu stiu de ce majoritatea bloggerilor aleg Wordpress-ul in lupta contra Blogger. Mie imi place mai mult Blogger si consider ca este mai ok si pentru Google, pentru ca aceasta platforma este a lor, deci cei de pe Blogger sunt indexati mai repede si mai bine (cred eu). Si inca ceva, in ierarhia globala Alexa Blogger-ul ocupa locul 6, in timp ce Wordpress-ul este abia pe locul 9.
Voi ce parere aveti ? Ce ati alege Blogger sau Wordpress?

5 comentarii:

  1. eu le folosesc pe ambele deci , nu pot sa aleg pentru ca imi plac amandoua

    RăspundețiȘtergere
  2. In wordpress imi place, ca parca a libertate mai mare la optiuni de postari, si ma prind ceva mai usor cum se fac anumite asezari in template.
    Pe de alta parte, designul este ceva mai limitat daca esti ca mine, si nu prea ai idee cu ce se mananca toate temele alea...
    Regret ca am parasit blogspot numai pentru ca acolo eram ca pestele in apa in ce priveste designul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Luciana Corlan pentru comentariu. Te poti intoarce oricand pe Blogger ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Blogger e pe primul locc !! Pt. mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wordpress hostat ... ala e cel mai bun, muuuult mai multe optiuni, pluginuri, teme ... tot ce vrei

    RăspundețiȘtergere

Fara injuraturi si fara atac la persoana ! Multumesc !