18 aprilie 2012

Experiment

Mi-am facut un facebook pe un email mai vechi de-al meu pe care momentan nu il folosesc si incerc sa ma imprietenesc cu cat mai multi, sper sa ajung la numarul maxim de prieteni cat de curand. Dupa ce am ajuns la 5.000 de prieteni sau cat mai este limita maxima, incep sa pun link-uri cu cateva din proiectele mele sa vad daca "agat" vreo ceva vizitatori. O sa incerc sa postezi cateva chestii mai interesante, de preferat stiri mondene sau tot felul de lucruri interesante, colorate si multe pentru a iesi in evidenta. Stati linistiti, daca imi sunteti acum prieteni pe profilul meu de Facebook nu o sa va adaug si pe facebook-ul asta experiment pentru ca nu vreau sa va chinui cu incercarile mele. Sper sa-mi mearga figura. Ce ziceti, e o idee buna? Credeti ca o sa mearga ?

Un comentariu:

Fara injuraturi si fara atac la persoana ! Multumesc !