7 aprilie 2012

FC Vaslui a fost umilita de Vointa Sibiu

Astazi de la ora 14:00 Vointa Sibiu a intalnit echipa antrenata de Augusto Inacio. Dupa parerea mea acest meci a fost un dezastru, toti jucatorii erau morti pe teren. Nu are rost sa mai vorbim aiurea pe seama acestui meci, ori a fost o zi mai proasta pentru galben-verzi, ori a fost ceva necurat la mijloc. Ma rog, scorul final a fost 3-0 pentru echipa gazda.
Cu aceasta ocazie va anunt ca acesta este blogul meu "principal" daca-l pot numi asa, dupa ce am vandut fostul meu blog, WebXutZu.
Sper sa fac aceleasi "performante" pe care le-am facut cu toate blogurile mele. O sa vedeti multe schimbari la acest blog de acum inainte.

ECHIPELE DE START
VOINŢA SIBIU:
Miron - Sg. Bar, N. Grigore II, Apostol - Nicola, Beza, Dîlbea, Tătar - R. Miclea, Lukanovici, I. Popa
Rezerve: Zăvoi, Tînc, Bunea, Maghici, Postolache, Neguţ

FC VASLUI:
Borjan - Milanov, Papp, Anderson, Paito - N. Stanciu, N'Doye, Buhăescu - Adailton, Temwanjera, Wesley
Rezerve: Straton, Popovici, Ad. Gheorghiu, Bello, R. Costin, Braganca, Gladstone

2 comentarii:

Fara injuraturi si fara atac la persoana ! Multumesc !